Harmónia Centrum
Eljön hozzánk az egészségéért?
(+36-1)269-2946
Mi fáj? Mi a panasza?
Hatékony gyógymód kereső...

Belvárosi magán egészségügyi centrum ügyfélszolgálati munkatársat keres lendületesen fejlődő fiatal csapatába

Olyan jó munkabírással rendelkező pörgős, talpraesett ügyfélszolgálati munkatársat keresünk, aki képes a párhuzamosan futó teendők zökkenőmentes ellátására, az ügyfelek kedves és precíz tájékoztatására, a szolgáltatások hátterének biztosítására, pontos adminisztrációjára és pénzkezelési feladatok ellátására.

Az új recepciós kollégánkkal szemben elsődleges elvárás, hogy a személyesen, telefonon vagy interneten hozzánk forduló vendégeinkkel kedvesen, udvariasan, empátiával foglalkozzon, és minden elérhető és számára biztosított eszközt igénybe véve, csapatban dolgozva, és egyéni munkájával azt támogatva álljon a gyógyítás, rehabilitáció és nem utolsó sorban a megelőzés szolgálatában, a hozzánk fordulók érdekeit messzemenően figyelembe véve.

Ügyfélszolgálati munkatársunk feladata:

Ügyfélszolgálatos kollégánk feladata két részre bomlik. Csúcsforgalomban elsősorban recepciós tevékenységeket lát el, a csendes időszakban párhuzamosan végez vevőszolgálati és adminisztrációs feladatokat.
A recepcióban:
 közreműködés az értékesítés lebonyolításában,
 érdeklődők informálása több kommunikációs csatornán,
 bejelentkezések fogadása, foglalási emlékeztetők kiküldése,
 elektronikus adatrögzítés,
 személyes eligazítás,
 számlázás,
 közvetítő csatorna a vevők és dolgozók közt
 a vásárlói igény észlelése
 a vásárlói panaszok megoldása, vagy döntéselőkészítéssel a vezetőség segítése;
 a vendégek megtartására, a cég jóhírének megőrzése
A backoffice-ban:
 adatbázis frissítés,
 iratok kezelése
 a szolgáltatók beosztásának koordinálása,
 terembeosztás és helyiségek előkészítése,
 iratok kezelése
 könyvelő számára előkészítő munka

Ideális leendő munkatársunk

Minimum középfokú végzettséggel és felhasználói szintű számítógép ismerettel (Libre Office, Microsoft Office) rendelkezik, minimum alapfokon kommunikál angolul írásban és szóban; és képes megtalálni a hangot a vendégkör minden személyiségtípusával. Érdeklődik az egészségügy iránt, szeret segíteni az embereken, szociálisan érzékeny, türelmes.

Nálunk sok munka van, a feladatok változatosak, kihívásokkal teliek, ezért olyan pályázót szeretnénk felvenni, aki proaktív, probléma-megoldó, szervezői gondolkodású, pozitív, kiegyensúlyozott, precíz, gyors reagáló képességű. Teljes munkaidős munkatársat keresünk (heti 40 órás munkavégzés), rugalmas, akár heti egy-két alkalommal előforduló 21 óráig tartó beosztással.

Az új munkatársak beilleszkedésére és betanítására kiemelt figyelmet szentelünk, ám ez után önállóságot várunk el.

Ha vállalja ezt a kihívást, és szívesen lenne csapatunk tagja, küldje el fényképes önéletrajzát az
allasharmoniacentrum@gmail.com e-mail címre.