Harmónia Centrum
Eljön hozzánk az egészségéért?
(+36-1)269-2946
Mi fáj? Mi a panasza?
Hatékony gyógymód kereső...

Belvárosi magán egészségügyi centrum ügyfélszolgálati munkatársat keres lendületesen fejlődő fiatal csapatába

Olyan jó munkabírással rendelkező pörgős, talpraesett ügyfélszolgálati munkatársat keresünk, aki képes a párhuzamosan futó teendők zökkenőmentes ellátására, az ügyfelek kedves és precíz tájékoztatására, a szolgáltatások hátterének biztosítására, pontos adminisztrációjára és pénzkezelési feladatok ellátására.

Az új kollégánkkal szemben elsődleges elvárás, hogy a hozzánk forduló, gyógyulásra, rehabilitációra, egészség megőrzésre vágyó vendégeinkkel kedvesen, udvariasan, empátiával foglalkozzon, és minden elérhető és számára biztosított eszközt igénybe véve, csapatban, és egyéni munkájával azt támogatva dolgozzon.

Ügyfélszolgálati munkatársunk feladata:

  • adatrögzítés, eligazítás,
  • számlázás, számlák karbantartása,
  • adatbázis frissítés,
  • a szolgáltatók beosztásának koordinálása,
  • belső és külső kommunikáció támogatása,
  • emlékeztetők kiküldése,
  • terembeosztás és helyiségek előkészítése.

Ideális leendő munkatársunk

Aki lehet pályakezdő is, minimum középfokú végzettséggel és felhasználói szintű számítógép ismerettel (Office) rendelkezik, minimum alapfokon kommunikál angolul telefonon és személyesen, érdeklődik az egészségügy iránt, szeret segíteni az embereken, szociálisan érzékeny, türelmes.

Nálunk sok munka van, a feladatok változatosak, kihívásokkal teliek, ezért olyan pályázót szeretnénk felvenni, aki proaktív, probléma-megoldó, szervezői gondolkodású, pozitív, kiegyensúlyozott, precíz, gyors reagáló képességű. Teljes munkaidős munkatársat keresünk (heti 40 órás munkavégzés), rugalmas, akár heti egy-két alkalommal előforduló 21 óráig tartó beosztással.

Az új munkatársak beilleszkedésére és betanítására kiemelt figyelmet szentelünk.

Ha vállalja ezt a kihívást, és szívesen lenne csapatunk tagja, küldje el fényképes önéletrajzát az
allasharmoniacentrum@gmail.com e-mail címre.